#85c0a8

Corner er Danmark næststørste kunstnersammenslutning.  Medlemmerne er aktive på kunstscenen  - i Danmark og i udlandet.

Corner Udstillingen 2019

Corner Udstillingen 2019 åbner lørdag den 19. januar 2019 på Sophienholm. Udstillingen er åben frem til søndag den 17. februar. Pressen har adgang fra fredag den 18.1.2019 kl. 13.00 eller efter aftale.

Presseansvarlig er Claus Handgaard som træffes på 29 82 88 08

Pressemeddelelse kan ses her

Corner medlemmer der udstiller i år:
Martin Askholm, Elisabeth Bergsøe, Linda Bjørnskov, Jens Bohr, Per Baagøe, Uffe Christoffersen, Mia Nelle Drøschler, Daniel Enkaoua, Alba Enström, Mogens Gissel, Claus Handgaard, Bente Hansen, Merete Hansen, Ole Prip Hansen, Finn Heiberg, Lars Heiberg, Jens-Peter Kellermann, Pontus Kjerrman,  Leif Madsen, Anne Marie Mejlholm, Ulrik Møller, Anita Viola Nielsen, Egon Bjerg Nielsen, Hanne Sejrbo Nielsen, Knud Odde, Celia Paul, Cathie Pilkington, Lene Rasmussen, Lars Ravn, Christian Schmidt-Rasmussen, Morten Skovmand, Hanne Varming, Tong Wang. Derudover vises en mindeophængning af Kjeld Heltoft.

Årets gæster:  Jesper Aabille, Ivan Andersen og Diana Velasco.

Læs introduktion til vores gæster her.